Kaland-Játék Site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Elfelejtettem a jelszót
 
Számláló
Indulás: 2006-02-21
 
Kaland-Játék-Kockázat könyvek
 
Kaland-Játék-Varázslat könyvek
 
Végigjátszás bővebben

1. Küldetés: Izzó Fáklya

1/1 - Rangerek, elõre!

Automatikus mentés - Rangerek, elõre! - Kezdetek


Miután sikeresen partot értetek az ellenséges vonalak mögött, és elkötöttetek két Opel teherautót, Richard százados csapatának tagjaként Te, Powell hadnagy, és még 10 legény Azrew felé zötyögtök. A százados egy gyors eligazítást tart, mielõtt még megérkeznétek a bevetés helyszínére.
Miután a motorok leálltak, vizslató német tekintetek kereszttüzében óvatosan bújtatok meg a ponyvák árnyékában, és figyeltétek, hogy sikerül-e a "portásokat" átverni. Ám a mögöttetek álló teherautónál valami gyanús lett. Egyetlen kiút volt, támadni. Az akadékoskodó német homlokán egy füstölgõ lyukkal csuklott össze, és elszabadult a pokol.
A következõ pillanatban az õrbódé tetejérõl egy páncéltörõ villant, majd pokoli robaj kíséretében a hátsó teherautó atomjaira szakadt, felemésztve a benneülõket is. Még mindenki füle csengett, amikor egy rövid géppisztolysorozat végzett a ti söfõrötökkel, és a mellette ülõvel.
Richard százados ébredt legelõször a rémálomból: ki kell innen törni!

Automatikus mentés - Rangers Lead the Way - Ride gone bad

Új feladat: Szivárogj be az elfoglalt kisvárosba


A teherautóból kilépve haladj a csapat megmaradt tagjaival. Érdemes egy-egy jólirányzott lövéssel a fal tetejérõl leszedni az ellent (már csak azért is, mert páncéltörõik igen sok fejfájást tudnak okozni), illetve felrobbantani a hordõkat a kapuban, ami magával viszi még néhányukat. A töltényekre figyelj, az M1 Garand závárzata miatt ki kell lõni minden töltényt, mielõtt újra tudnál tárazni! Ládákon és a házban találsz kötszert, ha megviselt volna a bevonulás.
Azon az udvaron, ahol a ládákat tárolják, igyekezz elsõként átjutni, mert egy értékes MP40-est dob el az egyik tiszt. A védõk megritkítására kiválóan alkalmas a gránát, akár kapun, akár falon át tálalva.
A fegyverropogás után hirtelen csend lett. A százados utasít, hogy nézd meg az ajtót.

Végrehajtott feladat: Szivárogj be az elfoglalt kisvárosba
Új feladat: Ellenõrizd az ajtót


A feladat pofonegyszerû. Menj oda a kétszárnyú ajtóhoz és a "használ" gombbal nézd meg, nyitva van-e. Elárulom: nem lesz.

Végrehajtott feladat: Ellenõrizd az ajtót


Ez nem a te napod. Túl nagy volt a csend. Most hirtelen kivágódik egy ablak, és egy MG42-es kezdi okádani a golyókat, és a környezõ tetõkön katonák jelennek meg.
Elsõ dolgod legyen az MG42-est kivonni a forgalomból. Utána jöhet a többi. Lassan araszolj visszafele, arra, amerrõl bejöttetek, és félszemmel figyeld annak az épületnek a kovácsoltvas ajataját, ahonnan a géppuskával kaszaboltak az imént még. Hamarosan egy német katona jön le a lépcsõn, hogy elõzékenyen kinyissa számodra a kaput.
A százados utasít rá, hogy foglald ez a géppuskafészket. Csapatod többi tagjaival ne törõdj sokat.

Új feladat: Használd az MG42-es géppuskát


Az immáron nyitott ajtón keresztül surranj fel az emeltre, és a "használ" gombbal tedd magadévá az MG42-est. Ha esetleg idõközben vérszegénység lépett volna fel, még mielõtt közelebbi barátságot kötnél az acélsárkánnyal, az asztalon találsz kötszert.

Végrehajtott feladat: Használd az MG42-es géppuskát
Új feladat: Verd vissza az erõsítést


Ezek annyian vannak, mint az oroszok - gondolhatnád. Már csak Wilson közlegény van életben. Nem tudtál volna rajtuk segíteni, sorsuk így lett scriptelve. Lõjj mindenre, ami mozog. A tûzgombról nem is kell leszállni.

Végrehajtott feladat: Verd vissza az erõsítést
Új feladat: Folytasd a küldetést


Mikor már semmi nem mozdul, Wilson felajánlja, hogy fedez, amíg te lemész. Ha eddig nem tetted, most mindenképpen nézz szét az asztalon, mert még akár gránátokat is talhatsz ott.
A kapun kilépve legyél továbbra is óvatos, a tetõn még maradhattak. Az egyikük Wilson-t is elintézi. Ahogy MP40-esed elõvéve ahhoz a kapuhoz közelítesz, ami eddig zárva volt, az most hirtelen kinyílik. Nem is akárhogy. Berobbantják, és újabb katonák rontanak be. Egyikük a ládák mögött megbújva keseríti meg az életed, egy tisztnél pedig géppisztoly karattyol. Mármint ha túlélik a fogadást, amit rendezel nekik. Miközben az immáron szélesre tárt kapuhoz közelítesz, ne hagyd a földön az MP40-est, értékes darab! A kapun áthaladva a küldetésnek ezen fejezete lezárult.

Végrehajtott feladat: Folytasd a küldetést

1/2 - A Mentõakció

Automatikus mentés: A Mentõakció - Kezdetek

Új feladat: Kutasd fel, és menekítsd ki az SAS ügynököt


A vérfürdõ helyszínét elhagyva zárt kapukba ütközöl. Mögötte egy teherautó áll, amire épp két foglyot pakolnak fel, majd komótosan elballagnak. Húzódj meg, amíg tiszta nem lesz a terep, nem kell a felhajtás! Jobbra egy kisajtón át juthatsz be az udvarba. Lapulj, és figyelj! Hamarosan láthatod, ahogy a szemközti ház erkélyén egy õr járkál. Egy pontos, Garandból leadott lövés után holtan rogyik a padlóra.
Osonj a baloldali épület ajtajához. Ha az elõbb elég csöndes voltál, odabent mit sem sejtõ katonák kártyáznak. Köszönés helyett az is megfelel, ha bevágsz egy gránátot, majd berontva végzel a túlélõkkel. A lépcsõhöz csak ezután közelíts, azt is óvatosan!
Odafent legalább 3-an várnak, de lehet, hogy egy kártyapartner is fent nyalogatja a sebeit. Néhány pontos lövést követõen már könnyen felmehetsz az emeletre, és a cellát kinyitva Grillo-t is kiszabadíthatod.

Végrehajtott feladat: Kutasd fel, és menekítsd ki az SAS ügynököt
Új feladat: Kövesd az SAS ügynököt


Jack keménykötésû legény, de nem árt rá vigyázni. Nagyban megkönnyíti életünket, és az övét is, hogy gyakran gyógyítgatja magát. Ha esetleg mégis meghalna, a küldetés kudarcot vall.
A cellából kifelé jövet újdonsült barátunk rögtön magához is ragad egy MP40-est az asztalról. Tanuljunk tõle... Van ott egy másik... :)
Lefelé jövet még némi ellenállásba ütközünk. Érdemes továbbra is a Garandot használni. Már csak azért is, mert az épületbõl kilépve az utca végén lévõ ház erkélyén is van egy poszt, akit távolról könnyedén lekaparhatunk.
Miután nagy port verve földet ért, nyomuljunk tovább. Jobb oldalon, a dobozoknál van a következõ delikvens, majd a térre érve erõs balkanyart véve a harmadik. Ha nem vagyunk elég gyorsak, Grillo már átment rajta, egy fragrõl lemaradtunk... :)
A szemközti épületbe lépve találunk némi elsõsegélyt. Grillo is fontoskodik itt egy sort, majd szalad tovább a kapuhoz.
Eddig nem volt sok szerencsénk a kapukkal, de kollégánk kitûnõen ért a nyelvükön. Amíg a zárt bütyköli, locsog egy kicsit nekünk. Elmeséli, hogy amikor elfogták, akkor elvették mindenét. Úgyhogy vissza kéne szerezni az iratait, meg a petárdáit. Hát nosza!
A zár is megadta magát: Szezám tárulj!

Új feladat: Szerezd meg a robbanószert az erõdítménybõl


Könnyed testmozgás után meg is érkeztek az erõdhöz. Még éppen lehet látni, ahogy a foglyokat szállító teherautó elhalad elõttetek a kapu irányába.

Automatikus mentés: A Mentõakció - SAS ügynök készen áll


Jack újabb gyorstalpalót tart osonás témakörben. Figyelmeztet, hogy bár az õröket ki lehet lõni, de ha a keresõfénnyel rád találnak, véged. No, ezt azért érdemes elkerülni...
Az elméleti kiképzés után jöhet a gyakorlat is. Nagy korty a kulacsból, és nyomás!
Grillót követve lapulj a kõhöz, amíg a fények arrébb nem kúsznak. Grillo ekkor felpattan, és szalad a falhoz. Ha gondolod, követheted, vagy lehetsz rossz diák.
Ha ez utóbbit választod, elõször a jobb szélsõ õrt szedd le. Próbáld egy lövéssel leteríteni. Ha a keresõfény nem mozog tovább, talált.
Rögtön utána húzódj vissza a kõ mögé, nehogy rádtaláljanak. Ha a fények megint megmozdulnak (egy kivételével :)), jöhet a bal szélsõ. Tisztán kirajzolódik a katona alakja. Itt se a lámpát célozd, hanem a kezelõszemélyzetet. Ha az sem mozdul, bingó. Intézd el az utolsót, és kövesd Grillót a bunkeren át az erõdbe.

Automatikus mentés: A Mentõakció - Felderítés


Innen már lehet az MP40-nel is aprítani. Jack nyomában száguldj végig az erõd alagsorán. Egy jobboldali kis szobában egy tiszttel együtt megtaláljátok a papírjait. Már csak a robbanóanyagok hinyoznak a bevásárlólistáról...

Végrehajtott feladat: Kövesd az SAS ügynököt


A folyosó végén a lépcsõn felmenve egészségügyi csomaggal javíthatjátok közérzeteteket.
Visszafelé a falon lévõ szellõzõbõl hangokat hallani, amint a németek a már korábban látott két foglyot vallatják, s hogy szavuknak nyomatékot adjanak, az egyiket fõbe is lövik. Ezt nem lehet annyiban hagyni!
A lépcsõt követve menj le, majd ki az udvarba. Közvetlenül a már ismerõs teherautó mellett jobbra van egy lépcsõ. Ezen felballagva, majd mindig balra fordulva, néhány ellenfélen átgyalogolva eljutsz a vallatás helyszínére.
Az ajtóval szemközt - ha bekukucskálsz - láthatod, ahogy nem túl udvariasan "beszélgetnek" az egyik fogollyal. A másik mellette fekszik a földön, rajta már nem segíthetsz.
Itt érdemes ismét a Garandra váltani, és a vita végére pontot tenni. Az ajtó mellett balról egy másik tiszt lapul. Vérmérséklettõl függõen alkalmazzunk Garand- vagy MP40-kezelést.
Jury közlegény miután magához vette a KAR 98-ast, csatlakozik kis csaptodhoz. Mostmár rá is vigyáznod kell... :)
Menj vissz a lépcsõhöz, majd ott le a lõszerraktárba. Ha a fogolyszabadítás elég lendületesen ment, Grillo hagyott neked is némi munkát. A fogadóbizottság 3 fõbõl áll. 2-t nem nehéz leszedni, de a harmadiK rendszerint egy oszlop mögül puffogtat. Ha az is megvan, a terem végében jóadag petárdára bukkanhatsz.

Automatikus mentés: A Mentõakció - Beszivárgás

Végrehajtott feladat: Szerezd meg a robbanószert az erõdítménybõl
Új feladat: Használd a robbanószert a meneküléshez


Az udvarra érve vedd az irányt a fõbejárat felé. Ha az õröket bejövetelkor likvidáltad, akkor a környék tiszta, mint az újszülött lelkiismerete. Egyenesen mehetsz a kapuhoz, aminek a tövében a bomba helye pirosan villog.
Ha nem, akkor figyeld Grillo minden mozdulatát! Ne feledd, nem vagy egyedül, Jury a sarkadban van, rá is gondolnod kell, amikor a keresõfények köztt cikázva átküzdöd magad a biztonságot nyújtó árnyékba!

Automatikus mentés: A Mentõakció - Feladat teljesítve


A kapuhoz érve helyezd el a cuccot, majd vonulj fedezékbe! Juryról itt se feledkezz meg!
A robbanás hamarosan szétszaggatja az ajtót, s a romokon betrappolva megkezdõdik az utolsó felvonás.

Végrehajtott feladat: Használd a robbanószert a meneküléshez
Új feladat: Telepítsd a robbanószert a Flak88-ason


Behatolva balra a fal mellett 2 õr van, akiket Grillo rögtön kezelésbe is vesz. A jobb oldali házból további 3 katona ront elõ, õket Jury ritkítja. Választhatsz, kinek segítesz, de talán érdemesebb Grillo után nyomulni.
Jack-et követve már láthatod, ahogy a tenger felõl gomolygó ködbõl a két Flak körvonala kirajzolódik. Belül jobbról-balról 1-1 katonka próbál borsot törni az orrotok alá.
Csapatmunka lényege a munkamegosztás: Grillo már élesíti is a szert a jobb oldali ágyún, a tied a bal. Aztán uzsgyi, mert 5 másodperc múlva kezdõdik a tüzijáték!

Végrehajtott feladat: Telepítsd a robbanószert a Flak88-ason
Új feladat: Kövesd az õrnagyot


Jury a támadás alatt hátul maradt fedezve a társaságot, majd lassan a Flakok felé tendált. Tõle érzékeny búcsút véve keresd meg Grillot. A kapunál Jack még pár szóban vázolja a következõ feladatod: szabotálj, amit tudsz, addig õ kerít egy autót. Hmm... már megint te húztad a rövidebbet, de legalább lefoglalod magad, és nem unatkozol...

Végrehajtott feladat: Kövesd az õrnagyot

Kitüntetés: Megmentetted és megvédted Jury közlegényt, ezért több jár, mint egy cukorka...

1/3 - A Jármûtelep Szabotázs

Automatikus mentés: A Jármûtelep Szabotázs - Kezdetek

Új feladat: Rontsd el az Opel teherautókat [3 maradt].
Új feladat: Helyezd fel a detonátorokat a tankokra [4 maradt].
Új feladat: Telepíts detonátort a lõszerraktában
Új feladat: Menj a találkahelyre


Siess a hordó mögé, és lapulj meg ott egy kicsit. Hamarosan egy õr halad el melletted, majd megfordulva elindul vissza. Ez kiváló alkalmat teremt a fejlövés gyakorlására.
Balra belépve tedd ártalmatlanná a szerelõt, majd a kincstári drótvágóval tedd tönkre az Opel motorját. ("használ" gomb)
Az épület túlvégében áll egy másik teherautó, ezen is ugyanazt a garázdaságot kell elkövetni.
A mûhelyt elhagyva egy pillanatra szusszanhatsz a ládák mögött, míg a túloldali posztot ki nem iktatod. A két épület között egy második szerelõ is ingázik.
Átérve egy újabb szerelõbe botlunk. Szegények elég bugyuták, és csak egy pisztolyuk van. Gyorsan továbblépve szemünk elé tárul a harmadik Opel látványa. Hagyjuk helyben ezt is.

Végrehajtott feladat: Rontsd el az Opel teherautókat


A második mûhelyt is óvatosan hagyd el, van itt is egy õr.
Ha az úton haladsz tovább, bal oldalon láthatsz két Tigrist, és a háttérben egy õrtornyot. A második Tigrishez közelítve felbõg a motorja, és nyikorogva, füstöt okádva elmegy a torony alá, ahol a vezetõ ki is száll, hogy buheráljon mégvalamit.
Ám ittmaradt egy... Ilyet még úgyse láttunk ilyen közelrõl, vizsgáljuk hát meg. A hátuljánál pedig helyezzünk el egy csomagot, csak úgy, szuvenírként. ;)
A tankok parkolói mögé érdemes itt beosonni, és szusszanni egyet.

Automatikus mentés: A Jármûtelep Szabotázs - Tank garázs


Ha már eleget pihentünk, talán menjünk is tovább, mert itt minden csupa olaj, ráadásul a szagok alapján a katonák wc-nek használják... Legyünk óvatosak, a keresõfény csúnyán megtréfálhat! Kínáljuk meg hát az õrt Garandunkkal. Valahol a lámpától nekünk balra, lent ücsörög. Ha nem mozdul a reflektor, mehetünk tovább.
Miután a tankot bütykölõ szerelõt, és a fal mellett lévõ katonát elintéztük, ne feledjük ezt a tankot is ellátni egy távirányítós bombával.
A következõ raktárba belépve láthatjuk, hogy egy szerelõ épp kifelé igyekszik. Érdemes még most likvidálni. A jobb hátsó sarokban pedig kitûnõ hely van egy újabb bombának, ami a lõszereket röpíti majd a levegõbe.

Végrehajtott feladat: Telepíts detonátort a lõszerraktárban


Mielõtt továbbállnánk, nézzük körül, elvégre ez egy lõszerraktár, vagy mifene... Van itt minden... Elsõsegély, gránátok, lõszer géppisztolyba... A szemközt lévõ ajtón át cuccoljunk ki...

Automatikus mentés: A Jérmûtelep Szabotázs - Lõszerraktár


A kisszobán átmenve egy újabb nagy térre érünk ki. Balról egy újabb tank, meg mégegy szemben velünk, amire épp a lövegtornyot akarják ráhelyezni. Jobbról-balról egy-egy õrtorony. A szemközti tank mellett van egy szerelõ, valamint egy katona hátul a kerítésnél. Likvidáljuk a két urat, majd bújjunk be a garázsba a tank mögé. A bombát már rutinból tehetjük fel.
Kifelé sompolyogva újabb 3 katonára leszünk figyelmesek: kettõ a hordóknál, egy egy kicsit közelebb. Használjuk a hordót tömegoszlatásra...
Az elõttünk lévõ ládák kiváló fedezéket nyújtanak a mellettünk lévõ toronnyal szemben, amíg az átellenesben ülõ õrt levadásszuk kedvenc Garandunkkal. Ezután fordítsuk fegyverünket a megmaradt õr ellen.
Immáron tiszta a terep. Síri csend és hullaszag... Ideje lármázni... Tegyük fel az utolsó bombánkat is a tankra, amelyik az udvar közepén áll, majd futás a mögöttünk lévõ házhoz.

Végrehajtott feladat: Helyezd fel a detonátorokat a tankokra


A detonációk felriasztják az alvó ellent. Ideje géppisztolyra váltani, és az ajtón kifelé igyekvõket elhasaltatni. Hirtelen azonban mögöttünk is fegyverek dördülnek. Vesztükre...
Az épületbe berontva forduljunk balra, és takarítsuk ki a helységet. Lesz ott némi gyógyelixír is. Visszafordulva szabaduljunk meg pár gránáttól. Mondjuk sarkonként egytõl. Hogy elkerüljük a meglepetést, amit egy félelemtõl hadonászó német látványa nyújt, helyezzzük az MP40-est is szolgálatba, rögtön a dobás után!
Itt már elõszeretettel alkalmazzák ellenfeleink a sarok mögül történõ lövöldözést, hátha eltalálnak. Kellemetlen tud lenni. No meg a gránátunk is... :)
Néhány szoba után újra friss levegõn lehetünk.

Automatikus mentés: A Jármûtelep Szabotázs - Telephely elhagyása


Még 3 ellenfelünk van hátra. Egyik az õrtoronyban kuksol, és vadul keres a reflektorral. Egy katona jobbra a közlekedõben van, míg egy szerencsétlen szerelõ a közlekedõ végén ugrál.
Hamarosan átszakad a kapu, és Grillo jelenik meg egy amerikai katonai Jeep-pel. Hogy honnan lovasította meg, rejtély...:)

Végrehajtott feladat: Menj a találkahelyre

1/4 Izzó Fáklya

Automatikus mentés: Izzó Fáklya - Út a reptérre - Kezdetek

Új feladat: Menjetek a felszállópályára


Ez a rész 3 szakaszból áll, 2 már-már arcade jellegû, és minden szakaszt egy szuszra kell végigvinni, útközben automatikus mentés nincs!
Grillo lehet, hogy jó katona, de istentelenül rossz sofõr... Vagy direkt csinálja, hogy mindig a legnagyobb kátyún hajt kereszül... Te meg kapaszkodhatsz a géppuskádba. Még szerencse, hogy jól odatapasztották a kocsihoz. Hát, nem a német autópálya, annyi szent.
A könnyed ugrabugra akkor kezd kissé rázósabb lenni, amikor a háttérben feltûnik az elsõ épület. Addig csak néhány kósza katonát lehetett látni - többnyire már fekve... :) Hiába, na, kezd hajnalodni, biztos álmosak már... :)
Az erkélyen egy Panzerschreck villan idõnként, és a sarokról is tüzelnek. Hamarosan egy fa kerítés, és egy teherautó állja utunkat. Könnyebb lenne az egészet megkerülni, de Grillo úgy látszik nem ismeri a hátramenetet. Igyekezzünk minél hamarabb szétforgácsolni a palánkot, és a mögötte lévõ ládákat. Az akadályon átjutva jobbról is, balról is katonák bújnak meg, és komoly sérüléseket tudnak okozni ebbõl a kis távolságból.
Néhány hatalmas bukkanó után újra az úton vagytok. Grillo egy pillanatra lazít a kormány szorításán, hogy utána ismét belekapaszkodjon, és erõsen balra rántsa a kocsit. A te ujjaidból lassan kiszorul a vér, úgy markolod a géppuskát. De nem lazíthatsz, mert a következõ épület falán két katona mászik át, míg a földrõl is folyamatos tûz alatt állsz. A messzeségben egy villanás egy betonbunkert világít meg, ahonnan fekete füstcsíkot maga után húzva egy rakéta száguld felétek. Szerencsére célt téveszt, és néhány méterrel mögöttetek a homokba csapódik.
Az épület végére érve Grillo örömmel konstatálja, hogy a jobbra menõ út a reptérre visz, és ezzel már rántja is a kormányt jobbra. Közben újra rakéta robban melletted. Ennek már fele sem tréfa! Egy gyors sorozat szaggatja cakkosra a beton peremét, és a rakétavetõ nagyot koppanva ér földet.
Újra egy épület felé közeledtek. Ebbõl eddig soha nem származott jó... A balról átszaladó katona után máris fordulhatsz jobbra, hogy a sarok mögött rejtõzõt megkínálhasd egy sorozattal, majd a pár lépésre tõle bújónak is ezt a menüt prezentálhatod.
Huh, végre egy kis pihi. Elkékült, sajgó ujjaidat masszírozod, miközben sebeidet gyorsan ellátod. Most Grillo is lassít egy kicsit, hogy ki ne ess, mert kátyúk itt is vannak...

Automatikus mentés: Izzó Fáklya - Megérkezés a reptérre - Kezdetek

Végrehajtott feladat: Menjetek a felszállópályára
Új feladat: Semmisítsd meg a repülõket [12 maradt]


Hirtelen motorzúgást hallasz magatok mögött, és egy golyó sivítva kap gellert a kocsin. Ennek nem sok kellett volna... Miközben Grillo újra gázt ad, a géppuskát megragadva azonnal felpattansz, hogy viszonozd a tüzet. Az Opel platóját szórod, amíg mozog ott valaki, majd a motort széttrancsírozva lángba borítod az egész kócerájt.
Egy dombon nagyot ugratva feltûnik a reptér. A neheze még csak most jön, és nagyot sóhajtasz. Már látszik a kifutó is a kis szökõkúton túl. Mellette a hajnaltól kissé kába õrök. Hogy a kezedben lévõ sárkány bemelegedjen, egy sorozattal küldöd õket békésebb vadászmezõkre.
Grillo balra fordul. Nade kérem! Nem jobbra kellene menni? Orrodat benzin fanyar illata csapja meg, agyadon átvillan: ez nagy tüzijáték lesz! Ugyanis jobbról ott volt az üzemanyagkészletük. Ellenállhatatlan érzés fogott el, hogy kilyuggasd a hordókat. Nyomban nappali világosság borult a környékre, és az eddigi hüvös sivatagi szelet az égõ benzin forró lehellete váltotta fel.
Ez persze a németek figyelmét is felkeltette. A közeli õrszobából elõront a még mindig álmos fogadóbizottság. Ilyenkor illik bemutatkozni, de a beszédet inkább a géppuskára bízod, õ sokkal meggyõzõbb tud lenni.
Jack útközben elolvashatta a Jeep használati utasítását, mert most rükvercbe kapcsolt, és egy pofás Y forduló után a felszállópálya felé indult.
A szökõkút melletti falnál már várnak, hogy lesbõl támadhassanak. Újabb balkanyarok után már Stukák és Messerschmittek mellett suhantok. Végre síma betonon... :) De kell is ez, mert ezt a négy gépet, ami egymás mellett áll, pozdorjává kell zúzni. A sor végén a túlodal felé fordultok, miközben balról egy teherautó jelenik meg. Hmmm... Deja vu... gondolod, és már tömöd is a platót ólommal, hogy gyorsan a motorra koncentrálhass.
Újabb kanyar, és a hangárban lévõ gép burkolatát szaggatja a géppuskád, majd mellette még három. Közben a reptér környékérõl lassan szállíngózik az erõsítés, osztogatod nekik is az áldást. Balról egy Stuka próbál meglépni, ami sikerül is neki, persze úgy néz ki, mint egy Eidami sajt. De ilyenekkel most nem foglalkozhatsz. Újabb hangár, újabb célpont. És már fordultok is, hogy a túloldalra visszatérve a maradék 2-t is kezelésbe vegyétek. Egyszercsak halljátok, hogy a Stuka jön vissza, de ahogy áthalad felettetek, lángnyelvek csapnak ki belõle, persze a te hathatós közbenjárásodra.
Ha esetleg nem sikerült volna mindent elpusztítani, lehet a körökbõl repetázni. Ha pedig kész a házi feladat, Grillo leparkol. Már megint a tied a nehezebb része: menj a világítótoronyba, õ hoz autót.

Automatikus mentés: Izzó Fáklya - A világytótorony - Kezdetek

Végrehajtott feladat: Semmisítsd meg a repülõket
Új feladat: Semmisíts meg minden kommunikációs berendezést
Új feladat: Menj a világítótoronyhoz
Új feladat: Ha minden zökkenõmentesen zajlott, add le a flottának a "Zöld Út" jelzést


A bunkerbe belépve csöndesen haladj le a lépcsõn, hogy a szemközti beugróban ácsorgó posztot meglephesd. A melletted lévõ szobából beszélgetés szûrõdik ki, amint két katona azt vitatja, hogy valóban léteznek-e. No, erre majd visszatérünk...
A folyosón továbbosonva jobbra nyíló ajtó mögött egy üres szoba van, egy süket tiszttel. Nem érdemes rá golyót pazarolni... A szoba mellett egy folyosó ágazik le. Amint belépsz, jobbról egy mit sem sejtõ katona lép ki, hogy utána holtan essen össze. Már majdnem be tudsz lépni az egyik szobába, amikor a folyosó végén ajtónyikorgás hangzik fel, és két katona jelenik meg. Miután elintéztük õket, nyugodtan körbenézhetünk, és a rengeteg puskából, gránátból, SMG lõszerbõl fogyó készleteinket pótolhatjuk.
Tovább osonva balra egy ajtóra leszünk figyelmesek. Mintha motoszkálna bent valaki. Hopsz! Ez egy retyó, és az egyik fülke még foglalt is... Szegény, biztos székrekedése van. Mi lenne, ha mondjuk egy gránáttal ráijesztenénk? Hátha sikerül neki... :)
A WC melletti szobában némi lõszert és egészségügyi csomagot vehetünk magunkhoz, a folyosó végében pedig a padon egy távcsõ kelleti magát.
Most, hogy tiszta a terep, segítsünk annak a két szerencsétlennek eldönteni a létezés tényét. Ajtó nyílik, gránát repül, és a téma lezárva. A terembe lépve intézzük el a túlélõket, és a kommunikációs berendezéseket.

Végrehajtott feladat: Semmisíts meg minden kommunkációs berendezést


Ahonnan az imént jöttünk, elektromotor zúgása hangzik fel. Két katona jön fel a lifttel, hogy megnézze, mi történt. Két gránát bõven elég nekik... Egy pirinyót még sok is... :)
Ha még maradt valami a fogasokon, szedd össze, itt már úgyse fog senkinek kelleni... Ahonnan az imént a két katona jött, és most por kavarog mindenhol, ott kell lennie egy liftnek. Ha már voltak olyan kedvesek, hogy felhozták neked... Az oldalán lévõ gombot elforgatva már zötyögsz is lefele.
A liftbõl kilépve egy nagy garázs felsõ szintjén találod magad. A dobozok mögött, a túlsarokban, illetve balra tõled van egy-egy katona. Innen fentrõl kiválóan lehet az alsó szintre is puffogtatni.
Ha már odalent sem mozdul senki, újra a liftezés gyönyörét élvezhetjük, amíg egy nagyoz zökkenve le nem ér a földszintre. A sok rejtekhely óvatosságra int, hiszen bárhol megbújhat az ellen...
Balról a garázs nyitott ajtaján keresztül újra megcsap a tenger sós párája, és a friss szél izzadt homlokodat hûsíti.

Végrehajtott feladat: Menj a világítótoronyhoz


A parton úgy érzed, mintha csak a reggeli kocogásodat végeznéd, és ebben a közben felbukkanó katona sem zavarhat.
Már látod a világítótornyot. Egy pillanatra megállva a távcsõvel a toronyban, annak tövében, illetve az út melletti õrbódénál fedezhetsz fel ellenséget. De nem jelenthetnek nagy akadályt.
A torony aljában még két taggal talákozol, és máris robogsz fel a csigalépcsõn. Fent egy újabb fazon állja, illetve mostmár inkább fekszi el az utadat. A kart elmozdítva mûködésbe lép a torony, jelezve a szövetséges flottának, hogy a szoros tiszta.

Végrehajtott feladat: Ha minden zökkenõmentesen zajlott, add le a flottának a "Zöld Út" jelzést
Új feladat: Találkozó Grillóval a teherautónál


Az erkélyre kilépre látod, ahogy a távolban egy autó fénycsóvája közeledik feléd. Ez nem lehet Grillo. Legalábbis arról biztos nem. Ezek érted jönnek... Futsz is rögtön le, hogy a bejáratnál még érkezésük elõtt megfelelõ pozíciót tudjál felvenni. Ha jó ütemben érkezel, a teherautó még nem állt meg, és ahogy közeledik feléd, a dobozok mögött megbújva a platóról kikandikáló fejek tökéletes célpontot jelentenek Garandod számára. Még egy búcsúlövés a sofõrnek, és vége.
Közben Grillo is megérkezik, szokásához híven a zárt kapun keresztül. Ha nincs kedved az iménti katonákkal parolázni, hagyhatod õket, hogy felugorj Jack mellé, és angolosan távozzatok, s a sötét éjszaka elnyeljen titeket üldözõitek szeme elõl...

Végrehajtott feladat: Találkozó Grillóval a teherautónál

 
Kutya fajták
 
Kutya Rendőrség!
 
Medal of Honor Allied Assault
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?